admin admin .

admin

تزریق ژل و بوتاکس در فردیس

بوتولونیوم توکسین (نوع ای) که بوتاکس نامیده می شود و ژل ها که فیلرهای پوست می باشند، هر دو اثرات ماندگاری را برای فرد به دنبال دارند. فرد می تواند برای رفع چین و چروک از بوتاکس یا ژل استفاده کند، ولی بین بوتاکس و ژل تفاوت های زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه نمود. در این آگهی با تزریق ژل و بوتاکس در فردیس بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید.


تزریق ژل و بوتاکس در فردیس

تزریق ژل و بوتاکس در فردیس ، توسط افراد متخصصین مجرب انجام می شود. بوتاکس، ماهیچه ها را فلج می کند تا چین و چروک های ایجاد شده در صورت را کم کند. این چروک ها معمولا در قسمت فوقانی صورت مانند پیشانی و اطراف چشم دیده می شوند. نتایج بوتاکس 3 تا 4 ماه طول می کشد. بسته به نوع پرکننده، نتایج پرکننده پوستی متفاوت می باشد.


ژل (فیلر های پوستی) حاوی مواد تشکیل دهنده اسید هیالورونیک می باشد. همچنین در این روش از مواد مشابه برای پر کردن و یا حجم دادن چروک های استاتیک استفاده می کنند، که شامل چین و چروک های اطراف دهان، لب های نازک و گونه ها است. در چین و چروک های پیشانی، زخم ها و سایر نواحی که برای داشتن ظاهری نرم تر نیاز به حجم اضافی دارند نیز ممکن است که از ژل استفاده گردد.
بوتاکس و ژل، مواد مختلفی هستند که برای مصارف مختلف طراحی شده اند. در بعضی مواقع می توانند در یک درمان ترکیب شوند. به عنوان مثال، فردی ممکن است از بوتاکس برای اصلاح خطوط اطراف چشم و از یک پرکننده برای اصلاح خطوط لبخند در اطراف دهان استفاده کند.
برای تزریق ژل و بوتاکس، از بین بردن چین و چروک های صورت و زیبایی آن با تزریق ژل و بوتاکس در فردیس تماس بگیرید.


مرکز تزریق ژل و بوتاکس در فردیس

مرکز تزریق ژل و بوتاکس در فردیس ، خدمات ژل و بوتاکس را به شیوه های مختلفی انجام می دهد. در تزریق بوتاکس، ابتدا پزشک قبل از تزریق، ناحیه مورد نظر را با دقت معاینه و بررسی می کند تا مطمئن شود که چه میزان به داروی بوتاکس برای تزریق نیاز می باشد. همچنین این دارو باید به چه نقاطی تزریق گردد تا نتیجه ای مطلوب برای شخص به دست آید. سپس پزشک با استفاده از یک داروی بی‌ حس ‌کننده موضعی، ناحیه هدف را بی‌ حس می ‌کند تا هنگام فرو کردن سرنگ به ناحیه مورد نظر دردی احساس نشود. در انتها، با استفاده از سرنگ‌ های کوچک، داروی بوتاکس را با دقت و ظرافت بالا به نواحی مورد نیاز تزریق می ‌نماید. به این صورت فرآیند تزریق بوتاکس به اتمام می ‌رسد.


در تزریق ژل نیز پزشک همانند مراحل و روش تزریق بوتاکس، ناحیه هدف را بررسی کرده و مقدار ژل مورد نیاز را تعیین می ‌نماید. سپس با تزریق بی ‌حس ‌کننده به ناحیه مورد نظر، آن را بی ‌حس کرده و ژل را تزریق می ‌کند.
خدمات ژل و بوتاکس در مرکز تزریق ژل و بوتاکس در فردیس با قیمتی مناسب و موادی درجه یک انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. تمامی شماره ها مربوط به مرکز تزریق ژل و بوتاکس در فردیس می باشند.

تزریق ژل در فردیس

تزریق ژل در فردیس ، با جبران کاهش حجم و پرکردن نواحی فرورفته پوست، شما را سال ها جوان تر و زیباتر نشان می دهد. فیلر ها، پرکننده ها یا حجم دهنده های پوستی به موادی می گویند که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می شوند. تزریق ژل در فردیس، هزینه ی مناسب و عوارض بسیار کمی دارد. به همین دلیل افراد زیادی برای جوانسازی خود از این روش استفاده می نمایند.
برای برجسته کردن و افزایش حجم لب، چانه و گونه ها می توان از تزریق ژل استفاده نمود. بیشتر افراد این کاربرد را با نام پروتز می شناسند. از تزریق ژل در فردیس می توان برای رفع چین و چروک هایی مانند خط پیشانی، خط اخم، خطوط اطراف لب و بینی نیز استفاده کرد.


یکی از ناخوشایند ترین اثرات پیری پوست، کاهش حجم صورت می باشد. این اثر معمولا در لب ‌ها، گونه ‌ها و پلک ‌ها دیده می شود. تزریق ژل یکی از موثرترین راه‌ های جبران حجم از دست رفته است. این روش برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن کاربرد دارد.


از فیلرهای پوستی علاوه بر جوانسازی صورت، می ‌توان برای جوانسازی پوست بدن نیز استفاده نمود. در بین کاربردهای تزریق ژل برای بدن، تنها برای جوانسازی و افزایش حجم پشت دست‌ها توسط FDA تایید شده و سایر استفاده ‌ها هنوز تایید نشده‌ اند.
اصلاح فرم بینی بدون جراحی، یکی دیگر از کاربردهای جالب تزریق ژل در ردیس می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مرکز تزریق ژل در فردیس از طریق شماره های ثبت شده در آگهی در ارتباط باشید.


تزریق بوتاکس در فردیس

تزریق بوتاکس در فردیس ، توسط افراد متخصص صورت می گیرد. بوتاکس نوعی دارو می باشد که از باکتری خاصی ساخته می شود و باعث ریلکس شدن ماهیچه ها و عدم انقباض آن ها می گردد. بوتاکس، اختلالات عصبی که باعث ضعیف شدن ماهیچه ها می شود را درمان می کند. تزریق بوتاکس در فردیس برای درمان میگرن و سایر بیماری ها نیز کاربرد دارد. این دارو، چین و چروک های صورت را که معمولا در اطراف چشم ها، دهان و بین ابروها به وجود می آید را به راحتی رفع می کند. اما بوتاکس در رفع خطوطی که به دلیل کاهش میزان کلاژن بر روی صورت ایجاد می شوند، موثر نخواهد بود. معمولا نتایج حاصل از تزریق بوتاکس، دو هفته بعد از تزریق مشخص می گردد.


تزریق بوتاکس در فردیس یکی از محبوب ترین اعمال زیبایی است که نیازی به جراحی ندارد و برای فلج کردن موقتی عضلات به کار می رود. این روش غیر تهاجمی و بدون عوارض بوده و بسیار کارآمد می باشد.
اگر پوست شما هم دچار چین و چروک شده به راحتی می توانید با تزریق بوتاکس در فردیس این مشکل را رفع نمایید. در صورت تمایل با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


بهترین دکتر تزریق ژل لب در فردیس

بهترین دکتر تزریق ژل لب در فردیس ، کار خود را با دقت و مهارت بالایی انجام می دهد. ژل لب یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین درمان ‌های زیبایی می باشد. تزریق ژل لب در مدل های متفاوتی مانند عروسکی یا باربی، روسی، توپر و ... انجام می شود که بیشتر به دلیل شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند. با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال می باشد که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند.
تزریق ژل یا فیلر لب برای پر کردن، حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم آنها توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در فردیس صورت می گیرد. زمانی که ژل تزریقی در ناحیه ی مورد نظر، کیفیت خوبی نداشته باشد، گرانوله می شود و بافت یکدست و همواری را ایجاد نمی کند. اما هنگامی که به صورت تخصصی توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب در فردیس انجام می شود و محصول مورد استفاده با کیفیت است، پرکننده بسیار طبیعی و نچرال به نظر می رسد. شما به جای دیدن و یا حس کردن حجم زیادی از فیلر، باید زیبایی طبیعی را بر روی لب های خود مشاهده نمایید.


اگر شما نیز می خواهید نافرمی های لب خود را اصلاح کنید، برای مشاوره با بهترین دکتر تزریق ژل لب در فردیس با شماره های ثبت شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.


تزریق چربی در فردیس

تزریق چربی در فردیس ، یک جراحی زیبایی و یکی از موثرترین روش های جوانسازی و حجم دهی به پوست می باشد. این روش در سال های اخیر تا حد زیادی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. تزریق چربی در فردیس برای رفع چین و چروک های عمقی صورت و گردن، بهبود قسمت های خالی صورت مانند گودی زیر چشم، برجسته کردن گونه، لب و فرم دادن به صورت کاربرد دارد.


تزریق چربی در فردیس به این صورت اجام می گیرد که، ابتدا برش کوچکی در پوست توسط پزشک ایجاد می شود. در این روش، یک لوله نازک برای جمع کردن مقدار چربی (مشابه لیپوماتیک) مورد استفاده قرار می گیرد. سپس با سرنگ ‏های مخصوصی چربی ‏ها به محل مورد نظر تزریق می‏ شوند. سوزن سرنگ‏ ها بسیار ظریف می باشد و زخمی در پوست ایجاد نمی ‏کند. تجهیزات مدرن و ویژه ‏ای چربی را از خون و دیگر مایعات جدا می ‏کند. در آخر برش ها را بخیه می زنند. بعد از بخیه، گن مناسبی باید پوشیده شود.
برای تزریق چربی می توانید با مرکز تزریق چربی در فردیس مشاوره دریافت کنید. تمامی شماره های ثبت شده در آگهی متعلق به مرکز تزریق چربی در فردیس می باشند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)