admin admin .

admin

افرادی که نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند

علاوه بر این، خانم های باردار و شیرده هم بهتر است از لیزر موهای زائد خود صرفنظر کنند. بیماران خاص، افرادی که پوست برنزه دارند هم بهتر است لیزر نکنند. لیزر موهای زائد برای کسانی که سابقه تبخال مکرر، گوشت اضافه در محل عمل، عفونت فعال (جوش چرکی)، بیماری هایی مانند لوپوس دارند هم توصیه نمی شود. افرادی که داروهای ایزوترتینویین و داروهای حاوی طلا مصرف می کنند هم در این گروه قرار می گیرند. لیزر موهای زائد برای اشخاصی که در محل لیزر، تتو یا خال یا کک و مک دارند، مناسب نیست. اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، حتما با پزشک بهترین مرکز لیزر در کرج مشورت نمایید.

مزایای لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد، یک روش سریع و بدون عارضه می باشد که اثربخشی فوق العاده ای دارد. یکی از مهم ترین مزایای این روش، عدم وجود درد است که به همین علت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. باید توجه داشت که میزان احساس درد در افراد متفاوت می باشد و به نوع دستگاه و امکانات آن هم بستگی دارد. کسانی که از لیزر موهای زائد استفاده می کنند نیازی به بستری ندارند. آنها می توانند بعد از انجام لیزر، فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. این تکنولوژی توسط FAD تایید شده و در صورت رعایت تمام اصول، عوارض خاصی به دنبال ندارد.

مزایای لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در کرج
بهترین مرکز لیزر کرج محلی است که خدمات متنوعی در زمینه لیزر به عزیزان ارائه می دهد. از ویژگی های این مرکز می توان به داشتن مجوز، ارتباط دائمی و موثر با مشتریان و پاسخگوئی سریع اشاره کرد. بهترین مرکز لیزر در کرج برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کند. اپراتورهای این مرکز در کار خود خبره هستند و خدمات خود را به صورت حرفه ای ارائه می دهند. محیط مرکز، آرام است و اصول بهداشتی در آن رعایت می شود. پزشکان با تجربه مرکز همواره آماده پاسخ گویی به سوالات مراجعین می باشند و زمان کافی را برای رفع ابهامات آنها صرف می کنند. مهم ترین هدف بهترین مرکز لیزر در کرج، جلب رضایت عزیزان می باشد. در این راستا، تلاش می کند تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. در این مرکز، برای زمان وشخصیت افراد، احترام قائل هستند و کلیه پرسنل رفتار خوبی با یکدیگر و مراجعین دارند. بهترین مرکز لیزر کرج برای خدمات خود، قیمت های مناسبی در نظر گرفته است و در جهت افزایش کیفیت خدمات خود تلاش می کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۳:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)