admin admin .

admin

چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنیم؟

انتخاب یک آرایشگر خوب می تواند دشوارتر از حد انتظار باشد. چگونه یک آرایشگاه مطمئن پیدا کنیم؟ اگر نمی خواهید فقط به شانس اعتماد کنید و می خواهید بدانید که چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که به آرزوهای خود دست پیدا می کنید ، این نکات مفید را بخوانید و بدانید.

بر اساس توصیه های دیگران آرایشگاه خود را انتخاب کنید.
به تجربه خودم ، این اولین قدم برای شناختن یک آرایشگر است که زندگی شما را تغییر خواهد داد. هرگز قدرت دهان به دهان را دست کم نگیرید ، من می توانم به شما اطمینان دهم که یک سبک خوب این کار را نمی کند. آنها می دانند بهترین تبلیغات کار پیاده روی آنهاست: مشتریانشان. اگر یکی از دوستانتان مدل موی شما را دوست دارد ، بروید و از او بپرسید که موهایش را از کجا و با چه کسی درست کرده است؟

اگر در حال حاضر در سالن هستید و هیچ یک از کارمندان را نمی شناسید ، از مسئول پذیرش بخواهید که توصیه ای به شما ارائه دهد. سوالات عمومی مانند اینکه چه کسی خوب است نپرسید زیرا پاسخ آنها این است که همه آنها هستند. برای آنها توضیح دهید که موهای شما چه نیازهایی دارد ، آنها مطمئناً می توانند شما را به سمت آرایشگری راهنمایی کنند که انتظارات شما را برآورده کند.

از آشنایان خود توصیه بخواهید. در حالت ایده آل ، با ظاهری که واقعاً دوست دارید با یک دوست یا همکار صحبت کنید. اگر او ، به نوبه خود ، تجربیات بدی داشته باشد ، تضمین می شود که شما را از این سرنوشت محافظت کند.

2. تحقیق آنلاین انجام دهید
شما می توانید همه چیز را بصورت آنلاین پیدا کنید ، مانند نکاتی در مورد نحوه مراقبت از مو و مدل موهای خود ، چرا یک آرایشگر خوب نیست؟ تنها کاری که شما باید انجام دهید جستجوی بهترین آرایشگاه های منطقه شما است و لیستی از آدرس ها را دریافت خواهید کرد. بهترین چیز این است که اکثر این سالن ها دارای یک وب سایت هستند ، بنابراین شما می توانید گالری تصاویر آنها را ببینید و قبل از رفتن به آنجا با برخی از کارکنان ملاقات کنید ، کارهای آنها را بررسی کنید ، در مورد ظاهر سالن و قیمت ها ایده خوبی داشته باشید .

این سالن ها را می توانید در فیس بوک نیز پیدا کنید ، بدین معنی که صدها نظر و توصیه برای یافتن آرایشگاه مناسب خود دریافت خواهید کرد. مردم به شما اطلاع می دهند که سالن چقدر خوب است و بهترین آرایشگر کیست. حتی می توانید یک آرایشگر را ببینید که در یکی از ویدیوهای زیادی که سالن ها برای جامعه رسانه های اجتماعی خود بارگذاری می کنند کار می کند. در فیس بوک ، معمولاً می توانید تبلیغات ویژه و تخفیف های هفتگی نیز پیدا کنید.

نگاهی به وب سایت سالن بیندازید. در اینجا معمولاً حتی قبل از اولین بازدید می توانید درباره مفهوم و خدمات کسب و کار اطلاعاتی کسب کنید. همچنین می توانید با تجربیات سایر مشتریان در فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی آشنا شوید. عکس های مدل مو به اشتراک گذاشته شده برای گرایش شما نیز مناسب هستند.

ابتدا یک چیز ساده را بخواهید
اگر می خواهید محتاط باشید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ابتدا چیزی ساده بخواهید و ببینید آرایشگری که انتخاب کرده اید چگونه عمل می کند. شروع یک تغییر کاملاً جدید با آرایشگری که اخیراً می شناسید زیرا آزمایش می کنید خیلی هوشمندانه نیست. اگر واقعاً از پیرایش ساده استفاده کنید ، وقت آن را خواهید داشت که با آرایشگر اعتماد کنید و کار آنها را تماشا کنید: آیا آنها واقعاً جزئی هستند؟ آیا آنها وقت خود را می گیرند یا سعی می کنند در اسرع وقت با شما انجام شود؟ آیا آنها به درخواست های شما گوش می دهند؟

4– سراغ شلوغ ترین آرایشگاه و سالن زیبایی بروید
اگر آماده رزرو با یک سالن هستید اما مطمئن نیستید که با چه آرایشگری باید رزرو کنید ، کتابی را انتخاب کنید که شلوغ ترین برنامه را داشته باشد. چرا؟ چون همه آنها را می خواهند! اگر آنها خیلی شلوغ هستند ، باید به این دلیل باشد که بسیاری از مشتریان آنها را ترجیح می دهند. صبر برای گرفتن وقت ملاقات با آرایشگاه نشانه خوبی است ، این به شما می گوید آنها کار بسیار خوبی انجام می دهند که روزانه مشتری های وفاداری به آنها می آیند. شاید شما تمایل نداشته باشید برای انجام موهایتان زیاد منتظر بمانید ، چه کسی می خواهد؟ اما ارزشش را خواهد داشت.

آرایشگری با تخصص انتخاب کنید
همه ما نمی توانیم در همه چیز خوب باشیم ، از جمله آرایشگری. بیشتر اوقات ، سالن هایی را می یابید که کارکنان آنها همه کارها را انجام می دهند: همان شخصی که قرار است موهای شما را رنگ کند ، کسی است که موهای شما را می برد و می شست. اما آرایشگر برای هر نیاز موی شما مناسب نیست. اگر برای برش به یک سالن مراجعه می کنید ، مطمئن شوید که قرار ملاقات با شخصی دارید که فقط به موهای زائد اختصاص دارد. اگر می خواهید مقداری رنگ به موهای خود اضافه کنید ، با شخصی که فقط رنگ کار می کند کتاب رزرو کنید.

6. کسی را انتخاب کنید که بیشترین شباهت به شما را داشته باشد
اگر شما دختر فرفری هستید ، می توانم شرط ببندم اگر آرایشگری انتخاب کنید که موهای فرفری هم داشته باشد ، موهای شما در دستان خوبی خواهد بود. این به این دلیل است که آنها تجربه زیادی در مراقبت از این نوع خاص موها خواهند داشت. اگر موهای ظریف یا موهای درشت دارید ، انتخاب یک آرایشگر که بافت موی شما یکسان باشد ، درک ساده چگونگی رفع نیازهای خاص موی شما را برای آنها ساده می کند. آنها به راحتی با شما ارتباط برقرار می کنند و اینکه چگونه می خواهید لباس خود را سبک کنید. بنابراین پیش بروید و کسی را که این عامل مشترک را با شما شریک است رزرو کنید.

7. ابتدا مشورت کنید
قبل از رزرو آرایشگر ، با آنها مشورت کنید. این باید رایگان باشد و اگر آرایشگر خوب باشد ، آنها حتی اگر در آن لحظه هزینه آنها را پرداخت نکنید ، به شما توجه می کنند زیرا ارزیابی شما بخشی از وظیفه آنها است و مهمتر از آن ، زیرا مشتری بالقوه ای هستید. . نگران نباشید و به تعداد لازم سوال کنید تا مطمئن شوید قبل از رزرو با شخصی تا آنجا که می توانید اطلاعات کسب می کنید. همچنین این فرصت خوبی برای شناختن آرایشگر است. اگر آنها در حین پاسخ دادن به سوالات شما صبور باشند ، مطمئناً وقتی روی موهای شما کار می کنند با شما شکیبا خواهند بود. همچنین با گوش دادن به پیشنهادات آنها در مورد نحوه کار این آرایشگر ایده خواهید گرفت.

این هفت توصیه را در مورد نحوه انتخاب مدل مو خوب دنبال کنید و می توانید آرایشگاهی را پیدا کنید که خیالات موهای شما را به واقعیت تبدیل کند.

* پیشنهاد ما به شما مراجعه به بهترین سالن زیبایی در غرب تهران (آنیلا) می باشد. این سالن زیبایی غرب تهران که بهترین آرایشگاه زنانه در قصرالدشت است و می توان آن را بهترین عروس سرا غرب تهران و بهترین رنگ و مش کار غرب تهران نیز دانست؛ خدمات متنوعی ارائه می دهد که فقط به رنگ و مش و آرایش عروس ختم نمی شود. این آرایشگاه خوب غرب تهران بهترین خدمات تتو را ارائه می دهد و بهترین تتو کار غرب تهران هم هست. با توجه به این که در سالن زیبایی آنیلا همه این خدمات با قیمت مناسب ارائه می شوند؛پس میتوان این آرایشگاه را یک آرایشگاه خوب با قیمت مناسب غرب تهران و یا به عبارت دیگر سالن زیبایی با قیمت مناسب غرب تهران دانست*


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)