admin admin .

admin

فروش اقساطی موبایل با سفته در کرج

فروش اقساطی موبایل با سفته در کرج ، یک موقعیت مناسب برای کسانی است که توان خرید گوشی موبایل به صورت نقدی و یا با چک را ندارند. بسیاری از افراد فاقد دسته چک هستند. آنها می توانند برای خرید گوشی موبایل موردنظر خود از سفته استفاده کنند. سفته، سندی است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خاص‌ترین ویژگی بهترین گوشی‌های بازار کدام است؟

ما گمان می‌کنیم که حتی بهترین گوشی هوشمند امروزی هم خسته‌کننده شده است؛ گوشی‌ها همه شبیه به هم هستند و ویژگی چشمگیری ندارند. اما اگر کمی بیشتر دقت کنیم، می‌بینیم این حرف‌ها دیگر لوس شده‌اند. موبایل‌های امروزی اکثرا ضدآب هستند، به‌راحتی بازی‌های


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

افرادی که نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند

افراد می توانند متناسب با شرایط جسمی و روحی خود از خدمات لیزر بهره مند شوند. اما باید توجه داشت که این خدمات برای برخی از افراد مناسب نیستند. کسانی که داروهای خاص مصرف می کنند یا افرادی که دچار اختلالات هورمونی می باشند، بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۳:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فواید ترک سیگار چیست؟

ترک سیگار می‌تواند به طور چشمگیری سلامت ما را بهبود بخشد و به ما کمک کند زندگی طولانی‌تری داشته باشیم. ترک سیگار خطر ابتلا به بیماری قلبی، ریوی، نارسایی کلیه، عفونت و سرطان را کاهش می‌دهد. ترک سیگار همچنین احتمال ابتلا به پوکی استخوان و نیز بروز مشکلات جنسی را کاهش می‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه یک آرایشگر خوب انتخاب کنیم؟

من دوستانی دارم که برای همیشه به همان آرایشگاه های قدیمی که از آن ها رضایت ندارند می روند و این در حالی است که دیگران با نتایج عالی از یک سالن زیبایی به سالن می روند. اگرچه افراد زیادی به یک سالن می روند و با یک مدل موی شگفت انگیز آنجا را ترک می کنند ، اما بعضی از ما همه خوش شانس نیستیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موارد مصرف قرص ال دی

این دارو عمدتاً به منظور جلوگیری از بارداری به کار می رود، ولی برای پیشگیری از بروز سرطان تخمدان یا آندومتر، کاهش کیست های تخمدانی، بیماری خوش خیم فیبروکیستیک پستان، منظم ساختم دوره قاعدگی، کاهش حجم خون قاعدگی، کاهش فشارهای روحی قبل از قاعدگی و کاهش تعداد دفعات قاعدگی دردناک نیز مفید است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۳۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

اکستنشن مو چیست ؟

اکستنشن مو یکی از خدمات پر طرفداری است که در بسیاری از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به مشتریان عزیز ارائه می گردد. به موهای طبیعی یا مصنوعی که در لابلای موهای طبیعی فرد می چسبانند، اکستنشن مو گفته می شود. بسیاری از افراد برای زیباتر شدن و پر پشتی موهای خود از این روش استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بیماری لک و پیس

بیماری پیسی پیسی، لک و پیس یا اسم علمی تَرَش ویتیلیگو نوعی بیماری اختلال تولید رنگدانه است که در آن ملانوسیت ها (یا همان سلول های مسئول تولید رنگدانه) در بخش هایی از پوست کارایی خود را از دست می دهند و تخریب می شوند. در نتیجه، لکه های سفید رنگی روی پوست افراد مبتلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۳۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تزریق ژل و بوتاکس در فردیس

تزریق ژل و بوتاکس در فردیس ، با قیمتی مناسب و موادی با کیفیت به شما عزیزان ارائه داده می شود. راه های زیادی برای رفع چین و چروک صورت وجود دارد. در بازار، مارک های متفاوتی از فیلرها به فروش می رسد و اکثر افراد به دنبال فیلرهایی هستند که اثرات ماندگارتری را برای آنها به دنبال داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

راهکار های داشتن صورتی بدون جوش و لک

صورت خود را بیش از حد نشویید، بسیاری از لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند . صابون ها و مواد شوینده پوست حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه پوست با این مواد سلامت پوست را به خطر می اندازد و باعث بروز لکه ها و جوش های پوستی می شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۱:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)